روز هفتم (چهارشنبه)
دیوان عمل نامه

امروز در واقع روز هشتمه که من دارم آپ میکنم اومدم بنویسم این وبلاگ خیلی کمک کرد و من دیگه فکر میکنم لازم نیست بیام و هر روز کارامو توش بنویسم نه اینکه دیگه کلا آدم خوبی شدم ولی فکرمیکنم دیگه لازم نیست تو وبلاگ بنویسم و بدون وبلاگ هم میتونم کارهای خوبمو بیشتر کنم مهم ترین کمکی که این وبلاگ کرد این بود که باعث شد بیشتر راجع به کارهایی که دارم میکنم فکر کنم و یه انگیزه برای انجام دادن کارهای خوب بود و از همه مهم تر یه شروع خیلی خوب بود من بدون وبلاگ خیلی وقت بودم میخواستم شروع کنم ولی نمیشد اما این وبلاگ بهم خیلی کمک کرد و هر وقت فکرکنم بازم دارم بی راهه میرم از همین وبلاگ کمک میگیرم.

خداحافظ

اللهم صل علی محمد وآل محمد.

 



نظرات شما عزیزان:

محمدمرادی
ساعت19:51---28 دی 1391
س،ممنون ازاینکه به تارنگارم سرزدی-دوباره سربزن منتظرم#درضمن وب قشنگی داری_موفق باشی محدثه خانم‎محدثه : سلام ممنون که شما هم به وبلاگ من سر زدین چشم حتما ممنون شما هم همینطور

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیوان عمل نامه و آدرس divaneamalname.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 16196
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1